onsdag 26 juni 2013

Är  verkligen regeländringen för uthyrning av bostäder misslyckad? Hur länge har den varit gällande? Jag tror att många fått för sig att höja uttaget till en orimlig nivå och att marknaden så småningom kommer att anpassa sig. När det dessutom byggs fler bostäder i storstadsregionerna kommer andrahandskontrakten inte att kunna hålla så höga nivåer som de gör nu.

Min tidning kom inte till sommarstugan, trots eftersändning. Bestämde mig för att läsa den som pdf istället för papper under semestern i alla fall. Nu börjar jag undra om det var tidningen som gjorde så här med vilje, tidningsdistribution kostar... Om inte, får papperstidningsivrarna skylla sig själv. Får se hur jag gör när jag sitter ute en solig frukost och försöker läsa pdf-varianten... Det kanske inte kommer att gå så bra. Egentligen hoppas jag att det inte gör det, det betyder ju att vi får en fin sommar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar